Zadaniem, z jakim zmaga się na co dzień, w ramach wykonywanych obowiązków niejeden telemarketer jest obsługa trudnego klienta. Szkolenia z tej tematyki, opracowane w najdrobniejszym detalu, zwracające uwagę na wszystkie najważniejsze niuanse tego zagadnienia organizuje od wielu lat firma szkoleniowa CC Training, współpracująca z najlepszymi trenerami personalnymi z całego regionu, nawiązującymi znakomitymi kontakt ze wszystkimi kursantami. Polecane szkolenia dla call center odbywają się zarówno w formie otwartej, jak i zamkniętej, a zgłoszeń można dokonywać telefonicznie oraz po wypełnieniu elektronicznego formularza zgłoszeniowego, dostępnego na stronie firmy. Profesjonalna obsługa trudnego klienta (szkolenia sprzedażowe, z zarządzania stresem czy windykacja przez telefon - to kolejne propozycje omawianej firmy) jest elementem pracy telemarketera, z jakim każdy musi się zmierzyć na pewnym etapie wykonywanych obowiązków, raz zdobyte umiejętności w tym obszarze, pozostają u pracownika na zawsze.